Prostřednictvím naší koncesované CK pro potápěče se snažíme klientům nabídnout prvotřídní servis v oblasti cestování za potápěním - klademe především důraz na individuální požadavky zakazníka.
sídlo CK DIVETRAVEL / Fakturační údaje / Billing Information:
POTÁPĚČI s. r. o.
Jana Růžičky 1233/2
148 00 praha 4 - Kunratice
IČ: 27603920
DIČ: CZ27603920
Registrována u Městského soudu Praze obchodní rejstřík oddíl C, vložka 118279
Pojistná smlouva o povinném pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kanceláře číslo 0201600315 u ČPP a.s ze dne 1. 1. 2018.
e-mail: divetravel@divetravel.cz
korespondenční adresa:
Jana Růžičky 1143
148 00 Praha 4 - Kunratice
KONTAKTNÍ OSOBA:
Ing., Mgr. Martina Janků
00420777246637
e-mail. martina.janku@centrum.cz
JEDNATEL:
René Melichárek
00420608412001
e-mail: rene.melicharek@seznam.cz
Bankovní spojení:
CZK - Euro - USD účet / CZK - Euro - USD account:
číslo účtu/ account number: 2429373001/5500
IBAN: CZ2055000000002429373001
BIC/SWIFT: RZBCCZPP
Banka/Bank: Raiffeisenbank a.s.
Název účtu/Name of account: POTÁPĚČI s.r.o.
- Zde Vám nabízíme k prostudování Informace k zájezdu a Všeobecné podmínky pro cestující, které jsou nedílnou součástí cestovní smlouvy uzavřené mezi DIVETRAVEL - CK POTÁPĚČI s.r.o. a Vámi. Dále reklamační řád, platnou pojistku proti úpadku CK POTÁPĚČI s.r.o. Podepsáním vyplněné přihlášky potvrzujete jejich převzetí a souhlasíte se všemi těmito dokumenty.
- Na každou cestu za potápěním si s sebou vezměte bezpodmínečně kopii pasu, kopii potápěčské licence a pojištění - doporučujeme potápěčské pojištění DAN, samozřejmě včetně originálů.
- Potápěčské pojištění vám rádi sjednáme či poradíme.
Přihláška na zájezd = smlouva o zájezdu = potvrzení zájezdu
Doklad o pojištění pro zákazníky CK POTÁPĚČI
Aktuální smlouva pojištění proti úpadku
Černá listina leteckých přepravců
Práva cestujících v letecké dopravě - formulář EU
Pokud jste si u nás zakoupili zájezd, mohou Vám být užitečné tyto informace.
CITES - podmínky pro dovoz suvenýrů
- korály a lastury
- živá zvířata
- vývozní povolení CITES
- CITES I, II, III
- cestovní příručka 1
- cestovní příručka - ohrožený druh naní suvenýr
Množstevní limity dováženého a vyváženého zboží mimo území Evvopské unie
Zpoždění, poškození a ztráta zavazadel na pravidelných linkách
Nařízení 261 se netýká zpoždění, poškození či ztráty zavazadel, zpravidla je tak třeba použít příslušnou mezinárodní smlouvu, nejčastěji Montrealskou úmluvu. Nenaleznete-li po příletu své zavazadlo připravené k vyzvednutí, je třeba bezodkladně tuto skutečnost oznámit dopravci prostřednictvím přepážky vyhrazené pro reklamace zavazadel. Nárok na náhradu škody způsobené poškozením zavazadla je možné uplatnit nejpozději do 7 dnů od jeho doručení, případné škody způsobené zpožděním při přepravě zapsaných zavazadel je pak nutné oznámit dopravci nejpozději do 21 dnů od jejich doručení. Narozdíl od Nařízení neupravuje Montrealská úmluva paušalizované náhrady škod. Je tedy na cestujícím, aby výši škody prokázal, což může být nezřídka obtížné. Zvláště u zpoždění zavazadla bývá prokazování výše škody v praxi problematické. Doporučuje se uschovat veškeré doklady prokazující tvrzený nárok, např. účtenky, je-li třeba v destinaci nakoupit nutné hygienické a další potřeby do doby doručení zavazadla. Odpovědnost dopravce za škodu je limitována částkou 1000 SDR (přibližně 27 500 Kč), je proto vhodné zvážit možnost uzavření cestovního pojištění. Nakupovat nezbytně nutné věci je dobré až po 24 hodinach zpoždění zavazadel, kratší dobu aerolinky obvykle neřeší. Je nutné také mit jasně dané časy - kdy bylo zavazadlo doručeno - o kolik hodin později.